Zwrot

ZWROT 

Jak zwrócić towar w LuxYou.pl?

Mają Państwo prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia.

Pamiętaj:

  • zwracaj produkty tylko z oryginalną plombą i metkami z oznaczeniami towaru pochodzącego z naszego magazynu. Każde zamówienie - pakowanie i metkowanie jest monitorowane podczas realizacji Twojego zamówienia. Otrzymujesz o nas nowy towar, czysty i bez wad,
  • zwracaj produkty bez plam potu (polecamy mierzyć na czystą skórę), bez plam podkładu, bez zaciągnięć tkaniny, bez zapachów tytoniu, bez sierści i zapachów zwierząt, bez zapachów proszku do prania, bez zapachu płynu do płukania etc,
  • wszystkie koszty naprawy u profesjonalnej krawcowej, koszt prania i prasowania w pralni wzrósł nawet do kosztów zwracanego przedmiotu (200-500 zł) co obciąża Kupującego zgodnie z art. 34 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287,
  • ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych (używanych) i zgniecionych trwale pamiętaj o zasadach poprawnego przymierzania i spakowania zwrotu, który nie może ulec zniszczeniu poprzez nieumyślne pakowanie w koperty A4 (lub zużyte foliopaki, reklamówki) i zwijane na ścisk taśmą klejącą. Jeśli okleją Państwo całą paczkę bardzo trudno ją rozpakować. Paski i dodatki do odzieży zapakuj tak, aby nie zostały zmiażdżone, połamane podczas transportu wybranym przez Państwa przewoźnikiem.
  • w miarę możliwości prosimy nie odsyłać pocztą polską,
  • nie odbieramy paczek za pobraniem, z paczkomatów, z automatów, z punktów odbiorów,
  • nadaj paczkę bezpośrednio z dostawą na adres magazynu, dzięki temu bezproblemowo skorzystasz z prawa zwrotu.

Odsyłaj towar tak, aby nie uległ zniszczeniu poprzez nieumyślne zagniecenia, czy zwijanie topu w rulon np. z fiszbinami. To powoduje trwałe i nieodwracalne uszkodzenia niemożliwe  do naprawy.

Koszt odstąpienia od umowy (koszt paczki zwrotnej) pokrywa Kupujący.

Odeślij poprawnie spakowany towar wraz z formularzem zwrotu na poniższy adres:

FORMULARZ ZWROTU

LUXYOU
Wejście D, Lokal 2.3
Kościerzyńska 32
51-416 Wrocław
tel. 665 748 405
[email protected]

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2021 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących nie wystawiamy paragonów do sprzedaży.

Zwrot należności po sprawdzeniu odzieży następuje niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych.

Co dalej jak już nadam zwrot?

  • zwrot płatności zostanie wykonany po sprawdzeniu odzieży, na rachunek bankowy lub za pomocą pierwotnego sposobu płatności, oczekuj na zmianę statusu Twojego zamówienia.

UWAGA!
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów Konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. 

Sprzedawca ma prawo żądać od Konsumenta odszkodowania w związku ze zmniejszeniem wartości produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2020 r. poz. 287).

Klientom kupującym produkt na firmę z fakturą vat nie przysługuje prawo zwrotu.

Przelewy realizowane są tylko na polskie konta bankowe, w przypadku zwrotu na zagraniczne konto sklep nie odpowiada za prowizje pobrane przez bank ING - ten koszt ponosi Kupujący.

adres do reklamacji:
[email protected]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium